Related Posts with Thumbnails

torsdag 15 april 2010

Det roligaste jobbet jag haft...

....någonsin var när jag jobbade på en radiostation och sålde radioreklam. Jag har skrivit om det här nån gång innan.

Den radiostationen finns inte längre utan är numera uppköpta av Mix Megapol.

Idag hittade jag en platsannons att de söker en mediasäljare i Uppsala.

3,5 år på en radiostation och licensierad mediasäljare måste väl slå ganska högt, eller?
Hur många sådana finns det liksom...i Uppsala, hihihi.

Ska bli roligt att se om de hör av sig!

3 kommentarer:

  1. Jaaaaa, hoppas!

    Håller tummarna!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Uppsala är ju på lite bättre avstånd från Gävle än Sthlm :)
    Håller tummarna för dig.

    SvaraRadera
  3. :D håller tummarna för dig jag med baby!

    SvaraRadera