Related Posts with Thumbnails

söndag 11 april 2010

Snart hemma igen...

...och det blev bara 1,5 timme senare trots massa tåg inställda så jag hade nog tur ändå.

Har sovit i stort sett hela tiden för jag är grymt trött och har fullt upp med att hålla min ångest borta som maler på i bakhuvudet med det släpper mer och mer och jag vet ju att det jag tampas med just nu är "förväntansångest" men den kan vara nog så jobbig.

Jag börja bli hungrig för jag har bara ätit en kanelbulle och en drickyoggi så när snälla Mattias hämtar mig vid tåget är det jag som tänker be honom styra Volvon mot Mcdonken. Sen tänker jag åka hem och krypa ner i min soffa under filten och titta på tv i min ensamhet och drömma om att det sitter någon snäll kille där och kliar på mina fötter.

Åhh vill...

Här är bilderna från idag och som ni säkert märkt så lägger jag ALDRIG upp bilder med färg i bloggen men eftersom jag skulle ta med mig våren så måste ju de fina färgerna få vara med.

Så detta får bli ett undantag...











4 kommentarer:

  1. Vad duktig du är på att fota systeryster

    SvaraRadera
  2. Jag gillar faktiskt färgbilder mer så mer av det :)

    SvaraRadera
  3. Tack vad snälla ni är :o)

    Njaa jag vet inte Fröken B om det blir så mycket mer färg, kanske för din skull då :o)

    Kram på er!

    SvaraRadera