Related Posts with Thumbnails

lördag 17 april 2010

Vaknar av ett sms...

....och blir förvånad över att han är så morgonpigg och dessutom tänker på mig det första han gör. Det tar sig...

Han skriver att han och en kompis tänkt åka till Gävle idag för hans kompis har tydligen någon tjej på gång som han vill träffa men tjejen verkar inte vara riktigt redo för en träff ännu. Men det är lite kul att han är så pass på nu att han försöker få med sig kompisen hit för att få träffa mig. Han har ju haft den här helgen med kompisar inbokad länge men tydligen har han svårt att sluta tänka på mig ändå, hihi.

Tror inte det blir någon resa till Gävle för deras del men roligt att tanken finns.

Och jag har ju en brandman som vill komma, hahaha jisses hur ska jag reda ut det här?

Jaja, jag har inte lovat någon och ingen har lovat mig något så än så länge är jag fri att träffa vem jag vill... och det känns faktiskt ganska bra. Jag är nog inte redo att lova bort mig ännu ändå.

Jag övar fortfarande...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar