Related Posts with Thumbnails

onsdag 14 april 2010

Och plötsligt ringer mobilen....

.... och där i andra änden är brandmannen och jag blir både förvånad och lite glad såklart.

Han är i Sälen och tydligen tänkte han lite på mig och ville säga hej.

Oooops....

Hmmm..... jag är grymt dålig på att ha flera bollar i luften samtidigt men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte myser lite av att det finns någon/några som tänker på mig.

Han sa han ville träffa mig snart men att han förstod om jag lessnade på att vänta för vi har ju faktiskt haft kontakt långt innan jag träffade magistern men vi har liksom aldrig kommit till skott. Dels för att jag...hmm... ja... inte varit redo (när man nu är det) och dels för att det har kommit saker i vägen när vi väl bokat en träff.

Jag sa att det stod minst tio i kö och att jag inte väntade på honom men då bara skrattade han och sa att det räcker nog inte med tio så han är nog införstådd med att han kanske inte är den enda spelaren på planen. Fast tio spelare hade jag aldrig klarat av att bolla med samtidigt... jag klarar ju knappt av två.

Magistern VS Brandmannen

8 kommentarer:

  1. jag skulle vilja se en bild på de båda innan jag kan säga något om det ;P

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja nu är det ju inte bara utsidan som räknas och det är två superfina killar båda två, både utsidan och insidan. Som natt o dag men dock fina :o)

    SvaraRadera
  3. Jadu, det är jobbigt att bolla fler... men brandmannen verkar ju införstådd på det.. magistern dock.. hur ställer han sig till det??
    Å andra sidan har han ju velat lite och inte riktigt tagit TAG i det hela.

    SvaraRadera
  4. Hallå brandman? Bara det räcker ju kan man tycka! ;)

    SvaraRadera
  5. ia jag vet inte vad magistern skulle tycka men som du skriver han han knappast begärt att få ensamrätt på mig, knappt visat att han vill träffas igen så jag känner inte direkt att jag ska ha dåligt samvete. Men jag har inget att dölja och tänker inte hålla hemligt om jag träffar andra.

    Pari visst är det lite sexigt med brandmän men om kemin finns där när vi väl träffas det har jag inte en aning om.

    Jag tar det som det kommer :o)

    SvaraRadera
  6. Jag röstar för träff med Brandis. Den andra verkar ju inte jätteintresserad av att boka in nåt nytt, velpelle!

    SvaraRadera
  7. Ja träffa honom tänker jag absout göra.
    Vad har jag att förlora???

    SvaraRadera
  8. Du har inget att förlora ;-) go for it!

    SvaraRadera