Related Posts with Thumbnails

torsdag 29 april 2010

Vet att det är mycket tjat...

...om mina intervjuer just nu men det upptar ganska mycket av mina tankar så jag har inte så mycket annat att skriva om för tillfället.

Intervjun idag kändes bra. Känner mig lite som en urvriden disktrasa. Inte för själva intervjun i sig utan mer för att det är mycket med det jobbet jag funderar på. Det verkar hur spännande som helst men som jag skrev innan krävs det att man lär sig lite om mycket för det spänner över så många område. Områden jag aldrig ens varit i närheten av. El, ventilation, ljus, larm och mycket annat tekniskt som jag måste bli insatt i. Inte expert men jag måste ändå känna mig säker på vad jag pratar om. Och för första gången känner jag mig lite osäker på mig själv. Men om de tror på mig kommer jag också att göra det och det viktigaste är att jag är nyfiken och faktiskt VILL lära mig. Men det kändes bra i alla fall så nu är det bara vänta och se.

Intervjun i morgon blev inställd. Det visade sig att det är Valborg och det hade Vd:n inte en tanke på när vi bokade in mötet. Som tur var kunde arbetsförmedlingen boka om biljetten så nu blir det på måndag istället.

Så... nu lovar jag att inte skriva mer om jobbintervjuer på ett tag.

Lovar....

2 kommentarer:

  1. Önskar såklart lika mycket lycka till till dig som du till mig!!

    Och man kan bara försöka göra så gott intryck som möjligt utan att spela Allan, så är det upp till dem att bedöma om man passar eller inte. Det gäller att komma ihåg det :o)

    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen.
    Ja vem vet.. snart kanske vi kan fira nytt jobb både du och jag :o)
    Vad kul det hade varit!

    Kram

    SvaraRadera