Related Posts with Thumbnails

onsdag 14 april 2010

Premiärturen med Kronan...

...till stan är avklarad och jisses så skönt att kunna cykla igen. Jag blir glad av att susa fram på min fina cykel och ännu mer glad blev jag när jag fick en komplimang av en kvinna för hon tyckte jag var så fin i blommig klänning och röd jacka och matchande röda strumpor. Ja det är ju vår så nu har jag tagit fram mina färgglada vårjackor och inget får mig på så glatt humör som färgade strumpor under klänningen.

Idag har varit en bra dag och jag vet inte vad det var för loveinjection jag gav magistern igår för han har varit helt prillig med sina sms idag. Känns mysigt att han längtar efter att få träffa mig igen men som sagt när det blir vet jag inte ännu. Och jag har ju en brandman som vill träffa mig så nu får han skynda sig, hihihi.

Så många män och så lite tid, men som de säger...

"Den som gapar efter mycket..."

4 kommentarer:

  1. Låter som att han fått vårkänslor din lärare!

    SvaraRadera
  2. Hihi ja det verkar nästan så :o)

    SvaraRadera
  3. Ursäkta men jag tror att du tycker om att vara i centrum.

    SvaraRadera
  4. Det är inget att be om ursäkt för, du har helt rätt. Jag skäms inte för att jag tycker om att synas och höras.

    Men man får aldrig glömma att vara ödmjuk så man inte trampar på människor bara för att man själv vill ta plats!

    Kram på dig blekingebo :o)

    SvaraRadera