Related Posts with Thumbnails

fredag 30 april 2010

Morgonpromenaden hjälper inte...

...trots att det är underbart väder och värmen och de härliga vindarna borde ge mig energi men den här årstiden ger mig alltid samma symton. Trötthet. Jag kan sova i evighet och jag är ändå fortfarande lika trött och hinner inte mer än vakna förrän jag vill lägga mig igen. Så efter morgonpromenaden kändes det som någon dragit ett stort tungt täcke av en enda dimmig slöhet över min kropp så inget annat fanns att göra än att låta mig få somna i soffan.

Vaknade nyss och har i alla fall fått i mig lite kaffe och hoppas på att koffeinets uppiggande egenskaper ska väcka min döda kropp till liv så att jag orka göra något vettigt av denna dagen och inte bara tillbringa den i vågrätt läge i soffan.

Jag skickade ett sms till Magistern igår och skrev att jag inte ville längta efter honom för det var precis så jag kände. Jag fick bara ett kort Ok tillbaka så jag förstod att han tog illa vid sig. Ja saknar du mig skrev jag tillbaka och fick svaret...

"JAAAAA. Skulle vilja känna din närhet. Speciellt när jag ska sova. Få krama dig och känna din värme."

Ähh, kändes som ord bara men jag vet inte. Just nu orkar jag inte ens bry mig och kommer inte pocka på hans uppmärksamhet så hans mobilräkning kan gå tillbaka till det normala igen.

Vet inte varför men känner mig lite less bara. Skulle behöva en riktig jävla fylla känns det som och göra något som ger mig ångest dagen efter. Bara för att få känna nåt annat än det här liksom.

Boooooring....

6 kommentarer:

  1. men VARFÖR svarar man bara OK????

    ge hellre fan i att svara tycker jag.. *suck*

    Man vill ju inte placera orden i munnen på dem.. KARLAR

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja precis... KARLAR!!!

    Mysterie men troligtvis tycker de samma om oss.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag att förstå sig på er flickor/tjejer/kvinnor/damer/tanter är inte helt lätt alla gånger.
    Många har försökt men få har lyckats. ;)

    SvaraRadera
  4. nu vet ju inte jag hur många sms om dan ni skickat till varandra, jag menar är det 50 stycken kanske man kan tycka att det funkar att skicka 25... men det verkar helt ologiskt att då 'slösa' ett helt sms på bara 'ok'

    de flesta mobiloperatörer har ju tjänster där man betalar en summa i månaden och får fria sms (eller ja, typ 3000 sms i månaden gratis, det borde väl räcka)

    SvaraRadera
  5. Tydligen kan han skicka gratis till andra operatörer utom till de jag har. Och nej... det har inte varit så himla många sms per dag. Tydligen var hans räkning på 700 kr mer än vad den brukar.. oops!

    Jaja...

    SvaraRadera
  6. det låter skumt.
    vad har du för specialoperatör? :p

    SvaraRadera