Related Posts with Thumbnails

lördag 17 april 2010

Nu är det fan vår i luften...

...för det är inte bara björken som börja sava. Tror jag håller på att bli knäpp av längtan efter en man snart och det känns som det var evighet sen jag fick krypa in i en famn och få känna närhet.

Om det nu är fult och skamligt att känna längtan och lust ja då är jag den skamligaste som går i ett par skor just nu men är det inte så vårkänslor ska kännas? Att det spritter i hela kroppen, det pirrar på alla möjliga ställen, man blir gladare, mer kramsugen och framför allt känner man sig öppnare och friare i alla sinnen.

Det gör jag i alla fall och snart blir jag tokig om jag inte får utlopp för det. Sen spelar det just nu ingen större roll om det blir en magister, brandman eller "stål-mannen" som kommer och förlustar sig med mig.

Hemska människa jag är... FYYY PÅ MIG!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar