Related Posts with Thumbnails

fredag 30 april 2010

Kom till slut upp från soffan...

...och tog en runda på stan. Hann med både att träffa Sebastian på en sen lunch/middag och ett besök på Azitas cafe där jag bakom disken fick äta glass i stora lass.

Köpte två flaskor rödvin på systemet men vet inte riktigt varför ännu. Antingen sitter vi hos mig och umgås lite jag och mina närmaste eller så skiter jag helt enkelt i det här Valborgsfirandet och kryper ner i ett hål och gömmer mig. För det är faktiskt det jag känner för just nu för jag är så trött på mig själv. Känner mig både ledsen och lite dum för att jag gör saker och beter mig på ett sätt jag inte riktigt gillar när jag ska försöka dölja hur jag egentligen känner. Då blir det bara så jävla fel och just nu känns det som jag tagit 28 steg framåt och 76 bakåt igen.

Förlåt...

Eller så öppnar jag de där vinflaskorna och super mig full och snygg... eller super alla andra snygga. Ja så får det bli!

SCCHHKÅÅÅÅÅL!!!

2 kommentarer:

  1. får jag fråga varför du bara har strumpbyxa på ena benet? är du för fattig för att köpa tvåbenta? visste fan inte ens att det tillverkades strumpbyxor för enbenta.. men de är de jag gillar med din blogg.. man lär sig så mycke nytt!

    SvaraRadera
  2. Hahaha det ena benet är vitt och det andra svart och de är faktiskt köpta på det viset!

    SvaraRadera