Related Posts with Thumbnails

söndag 25 april 2010

Söndagsmys i soffan!

Jocko håller mig sällskap och tittar på en film. Den handlar om en kvinna som blir lämnad av sin man för en annan kvinna och den kvinnan får även hennes jobb. Känns som jag kan känna igen vissa delar och vet hur det känns.

Ska bli kul att se hur hennes liv slutar men ännu mer spännande att se hur mitt liv blir.

I morgon är det Stockholm och intervju som gäller. Jag kommer göra ALLT för att få de att förstå att jag är perfekt för jobbet. I morgon ska jag också ringa Vd:n igen på det andra jobbet jag sökt och henne tänker jag också övertyga hur perfekt jag är. Om jag tror tillräckligt mycket på det själv så måste ju även de göra det. Eller??

Ja så måste det vara...

5 kommentarer:

  1. Man kan i allafall garanterat vända på det; tror inte du på dig själv lär dom inte göra det heller ;=) ! Så du tänker helt rätt så håller vi tummarna för att dom tänker likadant !

    Kram
    /Douglas

    SvaraRadera
  2. Tack vännen!
    Hoppas dina tummar hjälper :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Lycka till imorgon.... Jag håller mina tummar också.

    SvaraRadera
  4. Tack Sebastian och får jag jobbet bjuder du på ett glas på Helt Enkelt ;o)

    Kram

    SvaraRadera