Related Posts with Thumbnails

fredag 9 april 2010

I kväll blir det god middag...

...men mamma och Jonny och bordskavaljer till mig. Nää ingen dejt men dock någon som är lite svag för mig och tydligen har varit sen vi var tonåringar vilket jag inte hade en aning om. Men det berättade lilla mamma idag och att han sagt...

"Hon var liksom den där ouppnåliga som man bara fick titta på"

Hihi, lite gulligt tycker jag så i kväll är han nog glad att han får sitta jämte mig under en hel middag och skåla trots att han både har tjej och barn numera och jag bara är en ouppnålig dröm från tonåren.

I vilket fall när Jonny står vid grytorna kan det aldrig bli fel och eftersom jag både har tagit på fina klänningen och höga klackar så tänker jag se till att det blir en supertrevlig kväll!




SKÅL mina vänner!!

4 kommentarer:

  1. Skål! Ha en fin helg!

    kram

    SvaraRadera
  2. Vad trevligt!! Skål o ha en mysig kväll!

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Detsamma Smurfan...

    Hoppas så att vi kan ta en fest snart!

    Kram

    SvaraRadera