Related Posts with Thumbnails

måndag 19 april 2010

Fick ett samtal nyss....

...från en rekryteringsfirma och jag är kallad till intervju. Det är ett jobb som regionsansvarig säljare av fastighetsteknik och underhåll.

Så himla skönt att det börja röra på sig på jobbfronten så jag ska nog inte behöva gå arbetslös så länge till.

Det är som med killar det här med jobb, ju fler krokar ute ju större chans att något bra fastnar.

Undrar vad jag får först... en pojkvän eller ett jobb? Kan säga att jag helst vill ha ett jobb och fortsätter ha krokar ute för en pojkvän men det gör mig inget om det blir långtidsfiske.

Det här betyder i alla fall att min lilla resa jag skulle göra i morgon kanske får planeras om. Jag väntar just nu på besked från berörd person om jag ska sätta mig på tåget i morgon eller inte.

Spännande, spännande...

7 kommentarer:

  1. Gratulerar! Att bara komma till intervju är en seger i det här klimatet. Du spikar det garanterat.

    SvaraRadera
  2. Tack vännen för uppmuntrande ord.
    Ja vi får hålla tummarna :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Härligt att det börjar röra på sig :)

    SvaraRadera
  4. Ja Sebastian ingen är gladare än jag att det börja hända lite på jobbfronten :o)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Lycka till med intervjun! :)

    SvaraRadera
  6. Hihi ja det kan man kanske säga Antoinette :o)

    Tackar ödmjukast SOS!!

    Kram på er!

    SvaraRadera