Related Posts with Thumbnails

måndag 3 maj 2010

Nu är jag snäll o go igen...

...för den där chokladbollen (nej jag säger egentligen negerboll) fick mig att tänka på Domusrestaurangen när jag var liten och morfar köpte in ett helt fat med chok... negerbollar till mig och i bistron slog jag mig ner hos en go liten tant som påminde mig om min älskade mormor som inte finns längre så vem kan vara sur och bitter då. Och lagom till tåget rullade in i mitt senaste ex hemstad Linköping börjar den goa tanten och jag prata om hur mycket björkarna har slagit ut just här. Måste skicka ett sms till mitt ex och tala om hur fint det var i hans hemstad just nu.

Nu är jag snart framme i Nässjö där intervjun kommer att vara så jag måste se till att sminka till mitt lilla ansikte så jag inte skrämmer livet på Nässjöborna!

Den där negerbollen gjorde gott för Petti...

1 kommentar: