Related Posts with Thumbnails

lördag 29 maj 2010

Äntligen....

...kan jag få gå och lägga mig. Orkar inte ens bry mig om hur det går med röstningen i ESC. Känns som det kvittar!

Har packat den lilla väskan för förhoppningsvis blir det inte så många dagar hemma i Blekinge utan jag hoppas det löser sig med bil ganska snabbt så jag kan bege mig norrut igen och börja jobba.

I morgon tar jag tåget på förmiddagen till Stockholm och hoppas få tillbringa söndagen i stora staden med trevligt sällskap och en sol som skiner. Så klockan ställs på åtta noll noll pip och då är det bara att hoppa upp vare sig jag vill eller ej.

Nu väntar min underbart sköna säng!

Ni som har mitt nr får gärna skicka ett sov-gott-sms. Ja ni vet vilka/vem jag menar!

5 kommentarer:

  1. Och hur får man det numret...

    SvaraRadera
  2. Hihi genom att man är min vän ;o)

    SvaraRadera
  3. Jag är också i blekinge nu. åker till lund på onsdag. Hoppas man hinner träffa dig först. å så undrar jag fortfarande hur lång tid tåget mellan gävle - arlanda tar ? ;) puss <3

    SvaraRadera
  4. Solen kom som på beställning i varje fall! Njut av din dag här i hufvudstaden!

    SvaraRadera
  5. Systra min jag hoppas också vi hinner ses. Och som sagt... en timme tar tåget. Vem vann :o)

    Terje det var en trevlig dag. Skriver om den snart

    Kram

    SvaraRadera