Related Posts with Thumbnails

onsdag 19 maj 2010

I vilket fall..


...måste jag fokusera på annat just nu än att mitt hjärta är ledset och kanske det kommer gå lättare nu när jag äntligen fått jobbet jag väntat så länge på. Få annat att tänka på för jag behöver det så väl!

På måndag åker jag till Nässjö igen och kommer att befinna mig på kontoret några dagar för lite genomgång och lära mig om produkterna jag ska jobba med. Det är arbetskläder och profilkläder så mina kunder kan i stort sett vara alla företag vilket känns jättekul. Mitt distrikt kommer sträcka sig från Stockholm och upp till Sundsvall så det kommer som sagt bli någon hotellövernattning men det gör mig ingenting.

Men jag måste också ordna en bil vilket det verkar som jag har gjort så det bär av hem till Blekinge inom det närmsta för att låna en bil under provanställningen. Får jag sen behålla jobbet vilket jag kommer att slita röven av mig för att få så kommer det bli tjänstebil sen.

Som sagt... jag behöver det här allt för väl. Av många olika skäl!

Mitt hjärta är ett...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar