Related Posts with Thumbnails

torsdag 20 maj 2010

Klädloppis hos mig!

Åhh så skönt att bli av med lite kläder och slippa hålla på med att sälja på nätet som bara tar tid och inte ger så mycket pengar. Idag kom Erika och Pernilla hem till mig och som två överförtjusta grävlingar spekade de runt bland alla kläder jag ska sälja för jag behöver pengar. De prövade och deras högar växte och jag funderade på hur jag ska kunna ta betalt av mina vänner utan att vara för snäll och utan att ta för mycket. Men jag tror alla var nöjda till slut över affären.

Så idag har jag dels sålt alla mina vaxgrejer som vi gjorde vaxningar med i butiken för det ville Azita köpa och dels sålt av en hel del kläder till tjejerna i kväll så nu har jag fått in lite extrapengar som jag kan betala lite räkningar jag ligger efter med.

Tänk att snart behöver jag inte sälja mina saker för att överleva. Känns underbart.

I morgon ska jag till polisen också och lämna in en ryggsäck som en tjej tappade från sin cykel när jag var ute med hunden och gick. Jag ropade på henne men hon hade nog hörlurar i öronen för hon hörde mig inte. I väskan låg en sprillans ny systemkamera. Har jag tur kanske jag kan få en liten slant i hittelön.

Karma har jag hört!

1 kommentar:

  1. Petra.
    Det är nu det vänder.
    Håll i dig och njut.



    kram

    SvaraRadera