Related Posts with Thumbnails

måndag 17 maj 2010

Jag blir knäpp snart...

...av att dagarna ser exakt lika ut dag efter dag och jag får svårare och svårare att motivera mig till att göra saker. Jag kan inte städa och pyssla hemma i det oändliga och efter helgens dejt är det ju fortfarande nystädat.

Sitter i soffan med den här jävla datorn i knät och klickar runt, runt, runt och jag kommer liksom inte loss. Nu har jag lagt upp lite auktioner idag för jag behöver de där extra slantarna men sen då?? Hur många rundor kan jag gå med hunden? Hur många gånger kan jag kolla min mail och den ekar fortfarande tomt. Hur många gånger kan jag kolla mina kommentarer här egentligen, ingen hinner ju skriva med den frekvensen jag glor.

Jag blir fan knäpp i huvudet snart.

Det får bli en runda till med hunden för att skingra tankarna...

2 kommentarer:

  1. Jag förstår precis vad du menar...sådana dagar när man fastnar vid datorn och det kliar av rastlöshet i hela kroppen, jag hatar dem! Är rädd att jag har alldeles för många sådana dagar framför mig tyvärr :-(

    Tur, trots allt, att du har hunden så du kommer ut lite!

    SvaraRadera
  2. Ja utan jobb blir veckorna som ett jävla enda ekorrhjul :o(

    Ja tur jag har min älskling som drar ut mig i friska luften!

    Kram

    SvaraRadera