Related Posts with Thumbnails

fredag 14 maj 2010

Jajaja...

...det kommer uppdatering sen. Kan ju inte sitta och blogga när jag har besök. Han duschar nu så jag ville bara skriva att jag lever.

Tänker hålla på alla detaljer tills bättre tillfälle ges. I kväll blir det hemkörningspizza och film. Han fick välja två och jag en, vilken rättvisa.

Jag valde I love you man. Har hört från två ganska säkra källor att den ska vara bra så vi får väl se om vi håller med men med tanke på att ena personen som sett filmen och jag har nästan samma humor så håller den säkert Pettiwomanmåttet!

Sen kan jag berätta att han råkade se vad min blogg heter när jag slog på datorn så jag har väl inte mycket val än att önska honom välkommen hit sen, för hit lär han komma vare sig jag vill eller ej. Det gillar jag inte alls och det talade jag om för honom också men jag lovar er, jag ska skriva om den här dejten ändå sen, vare sig han läser eller ej, så det så!

Ha en trevlig kväll för det ska jag ha, med mycket kli under fötterna!

1 kommentar: