Related Posts with Thumbnails

torsdag 13 maj 2010

Dags att börja göra mig i ordning...

...för första mötet med Officeren som sitter på tåget just nu som blir en timme sent men det gör inget för jag behöver den tiden för att mentalt förbereda mig. Det är för sent att ångra sig nu och jag försöker att inte göra så stor grej av det och har varken förhoppningar eller några tankar på att han på något sätt skulle kunna påverka mig just nu mer än att ge mig trevligt sällskap.

Någonstans inom mig finns funderingar på om jag gör rätt eller om jag skulle låtit bli att säga ja när han så gärna ville träffa mig men sen frågar jag mig själv varför jag skulle säga nej. Jag har inget annat viktigare för mig. Jag har ingen annan som vill träffa mig. Jag har ingenting mer än min soffa och tv:n som håller mig sällskap vareviga jävla helg.

Nä fan heller jag ska fundera mer på det. Jag är väl också värd att få ha lite trevligt.

Nu ska jag göra mig vacker...

2 kommentarer: