Related Posts with Thumbnails

torsdag 13 maj 2010

Ni Aftonbladsbloggare...

...jag vill bara säga att jag läser hela tiden hos er men kommenterar sällan och det beror helt enkelt på att jag blir tokig på att ALLTID behöva skriva in alla uppgifter om och om igen. På alla andra bloggar finns redan mina uppgifter där när jag kommenterar så det blir så enkelt liksom.

Varför fungerar inte det på Aftonbladet? Jag blir tokig på det och jag antar att det är lite för mycket begärt att ni ska byta bloggplattform bara för att få kommentarer oftare från mig.

Men bara så ni vet, jag är hos er hela tiden men tycker det är för bökigt att behöva skriva om allt hela tiden.

Finns det inget sätt att lösa det på?

10 kommentarer:

  1. jag läser bara en aftonbladsblogg.. och det räcker med att jag skriver första bokstaven av mitt namn så kommer det upp automatiskt, lika med min bloggadress...är det inte så för dig?

    SvaraRadera
  2. Kolla inställningarna lokalt i din dator.

    SvaraRadera
  3. det var ju himla dumt. för det underlättar ju verkligen.
    aftonbladsbloggarna har kanske nåt knep.

    SvaraRadera
  4. Anonym vad då för inställningar??

    Ja det är så grymt drygt så jag hoppades på nåt tips!

    SvaraRadera
  5. Det finns en inställning som gör att du ska slippa skriva in allt hela tiden, datorn känner av vad du ska skriva, så det kommer upp en lista att bara klicka i. Kommer inte ihåg vad det heter bara. (jag och datorer...) Mycket behändigt när man ska fylla i sin adress osv också på olika sidor.

    SvaraRadera
  6. Inga tips tyvärr... Jag skriver min först bokstav hos dig så kommer resten upp per automatik iaf...

    SvaraRadera
  7. I Internet Explorer högst upp ..

    Verktyg/Internetalternativ/Innehåll/Komplettera Automatiskt/Inställningar.......

    Hopas det hjälper ;)

    Mvh/

    SvaraRadera
  8. Jag hittade den där inställningen men det verkar som allt redan var ikryssat :o(

    Konstigt men tack ändå!

    SvaraRadera