Related Posts with Thumbnails

söndag 23 maj 2010

Kvällen ute!

Det blev lite dricka med Azita och Mattias på uteserveringen och det var trevligt och mysigt trots att det regnade för vi satt under skyddande tak och infravärmare men den mesta värmen fick jag nog från Mattias och Azita eftersom jag trängt ner min söta rumpa mellan de två isoffan.

D22 var på plats idag igen med sina kompisar och han var nog den enda som fanns att vila ögonen på förutom att jag har den snyggaste killkompisen. Jag var sugen på att gå vidare men ingen ville ju följa med och Azita gick hem tidigare så Mattias och jag satt kvar själva och han ska ju spela fortboll i morgon så han gick ju inte att lura med.

Hockeyspelaren messade att han skulle ut på krogen så det var ju lite därför jag ville vidare men det enda jag fick var sällskap med Mattias till krogen sen skildes vi åt fast jag tog mitt förnuft till fånga och ringde taxi istället. Mötte hockeyspelaren utanför som gav mig en mjuk puss på kinden så efter den kunde jag nöjt sätta mig i taxin och åka hem,






Nu kommer jag vakna utan huvudvärk i morgon i alla fall och det känns skönt. Helst hade jag vaknat med huvudet på någons arm men man kan inte alltid få som man vill.
Natti...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar