Related Posts with Thumbnails

söndag 9 maj 2010

God natt!

Det blev inte mycket av den här söndagen. Hade det inte varit för Mattias som drog med mig för att titta på motorcykel hade jag bara kommit utanför dörren när hunden behövde pissa. Nu fick jag i alla fall komma ut till havet en stund och känna doften av det jag älskar så mycket. Om ni frågar mig så var havet betydligt mer att se än motorcykeln vi tittade på men vad vet jag om sånt.

I kväll har jag spenderat allt för många timmar med att klicka runt på alla era bloggar så jag tar mig friheten att skylla på er och säga att det är ert fel att jag inte fått något vettigt gjort sista timmarna på den här söndagen.

Nu får det bli en sista runda med hunden och sen blir det sängen. Och nej Alex... det blev ingen mat för mig i kväll fast jag lovade.

Förlåt...

2 kommentarer:

  1. Nej, vad vet du om motorcyklar.... ;)

    SvaraRadera
  2. Nej inte mycket vännen :o)

    Men jag åker gärna en tur med dig när du köpt en!

    Kram

    SvaraRadera