Related Posts with Thumbnails

tisdag 11 maj 2010

Nu ger jag mig iväg...

...för jag blir fan knäpp i huvudet av att gå här hemma och vänta på att telefonen ska ringa. Och dagen till ära har jag duschat, jajjemensan och minsann gjort mig lite fine och grävt fram klänning och höga klackar och kinderna fick lite sådanadära färg också. Går omkring som en jävla luffare här hemma och jag såg nog hur Mattias grinade illa idag när han var här och såg mitt flottiga hår och jag stank säkert som en uteliggare också.'

Jaja.. nu ser jag ut som en normal människa så nu hoppar jag på trampen och ger mig ner till stora staden. Jag har hört att det är där utanför min dörr som livet befinner sig.

Få väl kolla in det då...

2 kommentarer:

  1. en bra grej när man mår skit som du o jag gör nu, är att bestämma sig för att duscha och ha rena kläder varje dag.
    bädda sängen kan också vara en bra grej. så känner man sig iaf lite bättre på nåt sätt :)

    kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det är så lite som krävs för att man ska må lite bättre!

    Kram

    SvaraRadera