Related Posts with Thumbnails

måndag 31 maj 2010

Hemma hos familjen igen!

Vi kom fram till slut och under resans gång lyckades vi lösa bilproblemet så nu har jag en bil men jag kommer bli någon dag senare att börja jobba men efter samtal med chefen idag är även det problemet löst. Så en natt hos mamma med familj och en natt hos pappa med familj är vad jag hinner med under denna korta vistelse.

Idag har jag i alla fall fått välja mat och då blev det givetvis sånt jag inte äter så ofta så jag önskade mig mammas hemgjorda potatismos och ungsbakade falukorv. Efter det blev det lite trolleritrick av min bror. Nej han är inte 7 år utan 23 men tycker fortfarande det är roligt att lura sina syskon och jag gjorde mitt bästa för att avslöja hur det gick till vilket givetvis inte lyckades så bra.

Sen skulle vi ha något gott till kaffet så hela klanen med syskonen och lilla mamsen tog hunden och gick ner till stan för att handla och på vägen dit fick jag göra något jag inte gjort på mycket länge, nämligen skratta så jag fick ont i magen. Men på vägen hem fick jag däremot ont i magen av helt andra anledningar och är glad att jag hann hem i tid innan det skedde en olycka.

Ja det var väl det hela som hänt sen jag anlände till min gamla hemstad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar