Related Posts with Thumbnails

torsdag 20 maj 2010

Saknad!

Jag saknar din nakna kropp nära min. Dina händer som smeker mig varm, söker sig in i alla mina skrymslen, kramar, gräver sig in i mina skinkor.Dina kyssar som brinner som eldar över mina läppar, sprider sig som het lava i min kropp.

Ingen kysser som du. Inga kysser väcker min kropp som du.Sex med dig är som att dö och komma till himlen Sex med dig är som orgasm innan det går för mig. Sex med dig är stjärnor om natten och solens varma strålar på dan.

Min kropp har dig i varje liten nerv, som ett minne av våra heta nätter, som ett minne av alla våra stunder av hetta och passion. Varje liten por andas fortfarande dig trots att det var länge sen nu.

Mina läppar minns fortfarande dina våta droppar från toppen av din hårdhet. Min tunga vet varenda liten åder på din manlighet. Kan varenda liten bit av din kropp, känner den så väl.

Min längtan tar aldrig slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar