Related Posts with Thumbnails

tisdag 18 maj 2010

Försiktigt, försiktigt...

....trycker jag ner tangenterna men vågar inte vara riktigt bestämd i mina knapptryckningar för inte riktigt, riktigt ännu men jag är just nu så nära att jag nästan kan ta på det.

Jag ringde idag igen och hon svarade. Och hennes besked var att de har i stort sett bestämt sig för att ge mig jobbet men det var bara en liten, liten detalj som var ett problem och det var att jag under provanställningen inte har någon bil eftersom de inte tar ut någon tjänstebil till mig innan de vet om det fungerar. Jag lovade och bedyrade att en bil skulle jag ordna den månaden jag har provanställning så det ska absolut inte få hindra att jag får jobbet.

Helst ville hon jag skulle börja på måndag för det var enormt tryck just på mitt distrikt nu.

De skulle ha möte idag och i morgon ringer hon och ger slutgiltigt besked.

Jag vågar knappt andas...

8 kommentarer:

  1. woho! det låter ju som att det är klart, jag menar en bil kan du ju fixa :D håller tummarna. kram.

    SvaraRadera
  2. Usch ja jag vet inte men annars tycker jag hon kunde varit tyst.
    Ja du en bil ska jag ordna i så fall om jag så ska hyra en :o)

    Hoppas hoppas hoppas....

    SvaraRadera
  3. Åh... denna eviga väntan! Men jag kan inte se vad som skulle gå fel nu. ;o) Håller tummarna och hoppas innerligt på ett riktigt glädjefyllt inlägg imorgon! =o)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja om vi alla håller tummarna och alla tio tår så borde det räcka.

    Ja jag blir knäpp på väntan nu och nej jag förstår inte heller varför hon skulle vända till i morgon men man vet aldrig.

    I morgon kan jag andas igen....

    SvaraRadera
  5. Håller verkligen tummarna!!

    SvaraRadera
  6. Vinden har vänt, det är din tur nu =) pusss <3

    SvaraRadera
  7. Vi vet inte riktigt ännu åt vilket håll vinden blåser men jag jag hoppas :o)

    Puss

    SvaraRadera