Related Posts with Thumbnails

tisdag 25 maj 2010

Sängen väntar...

...och i morgon är det en ny dag med massa nytt att lära och gå igenom så jag borde egentligen sova för länge sen. Men det är något med hotell. Jag gillar att ligga i sängen, zappa på tv:n och bara slappa och mysa. Festade faktiskt till det med lite chips och läsk i sängen och det är ju inte så bra om jag ska göra det varje gång det blir hotellövernattningar. Då går jag snart upp de där kilona igen som jag tappat.

Så nu ska jag krypa ner i rena lakan och i morgon ska jag njuta av en underbar hotellfrukost, den första i raden av många med det här jobbet och jag klagar inte alls.

Just precis i detta ögonblick älskar jag mitt liv!

Sov gott...

2 kommentarer:

  1. Faan, vad jag har längtat efter dom orden.
    mamma

    SvaraRadera
  2. Tack mamma, det har jag också.
    Nu blir allt bra!

    Älskar dig!

    SvaraRadera