Related Posts with Thumbnails

lördag 29 maj 2010

SUCK THIS MOTHERFUCKER!

Grrrrr........

4 kommentarer:

  1. Haha, pissed off much? vem har retat dig nu då?

    SvaraRadera
  2. Hon med valparna som erbjuder mig 2000 när hon själv har sålt sex valpar värde 6000 st.

    Känner mig grundlurad!

    SvaraRadera
  3. Ja, det kan jag förstå. Vad hade hon för argument för det då?

    SvaraRadera
  4. Ja du... att det hade varit såååå jobbigt och att jag faktiskt gått med på det från början men jag föklarade för henne att jag inte då hade en aning vad som är praxis.
    Och hon menade att hon varit hemma och tagit tjänstledigt men det är ju knappast mina problem. Så är det ju för alla som väljer att ta valpar på sin tik. Och två valpar behåller familjen men de har ju fortfarande ett värde. De har ju sluppit att KÖPA två hundar istället.

    Ähh jag var så arg så jag kokade. Slängde på luren och bad henne stoppa upp pengarna och sa att jag hoppas hon sover gott om nätterna.

    SvaraRadera