Related Posts with Thumbnails

onsdag 19 maj 2010

Säger som i Carlsbergsreklamen...

....worth waiting for!

Dyngsur efter cykelturen i ösregn knackar jag på hans hotelldörr på rum 321 och jag säger bara WOOW!! Och med tanke på hans lystna blickar på min korta klänning tror jag han tänkte likadant och det fick mig att le inombords Men jäkla vilken kille. Jag förstår nu varför jag inte kunnat släppa honom riktigt trots att det dröjt flera månader utan att vi fått till en träff. Jag kunde inte sluta strirra på hans helt perfekta kropp som syntes allt för väl i de tajta jeansen och den åtsittande tröjan. Och trots att han är i stort sett helsnaggadhuvudet tror jag fan han kommer undan med det fast att jag inte alls gillar det utan vill ha hår att ruffsa i. Men han har ett så perfekt ansikte och desto mer skägg i stället så det gör liksom inget. Mjukt härligt skäggstubb.

Jaja... vi tömde nästan minibaren på vin, bubbel och allt ätbart och låg och pratade i jättesängen om varför han varit som han varit och han hade uppriktigt dåligt samvete för att han inte skött sig allt för snyggt men berättade om hans son som varit mycket sjuk och massa jobb med tre lägenheter efter hans separation och med tanke på att jag var där så har jag ju redan förlåtit honom.

"Jag har velat träffa dig hela tiden och önskar jag kunde gjort det för länge sen. Men jag tänkte vi kanske kan börja om från början nu"

Riktigt så enkelt är det inte och jag talade om för honom att jag inte tänker lägga tillbaka hans nr i min mobil. Har absolut ingen lust att behöva känna mig efterhängsen igen så jag kommer fortsätta med min time out oavsett om han är en riktigt fin kille som jag gärna träffar igen.

Alltså vad är det med oss kvinnor och brandmän? Synen i morse när jag fick se honom i sina arbetskläder är värd att dör för och då var det inte ens full utrustning. Fy fan så sexigt!

Jaja... det blev walk of shame ut från hotellet men det var det fan värt och nu återgå jag till min time out för det här var ju som sagt bara en liten paus.

Nu är det inte samtal från en brandman jag väntar på för nu är det viktigare saker på gång!

RING NÅN GÅNG!!!!!

13 kommentarer:

  1. Sorry.. jag kan inte ringa... mitt kontantkort har tagit slut... ;-)

    Kul att branddejten var eh.. tillfredställande.. ;-)

    SvaraRadera
  2. Ohhhh... Brandmän ja... Man kan ju DÖÖÖÖÖ.. haha*

    SvaraRadera
  3. Hahaha hörru Steamboat du är lite rolig du :o)
    Tillfredställande?????
    Hehe vem har sagt nåt om det ;o)

    Jo du ia jag dog lite smått :o)

    SvaraRadera
  4. Men varför ringer de inte? Vad är problemet, de måste ju fatta att du vill veta?

    SvaraRadera
  5. You got mail babe.. ;-)

    SvaraRadera
  6. Haha, det är något med killar i uniform har jag hört. Militärer, poliser och brandmän...tänk vad mycket de får ligga ;o)
    Tur man blev tillsammans med en militär, sen började han jobba hos polisen, sen blev han snickare och nu ska han bli brandman. Allt i ett paket ;)

    SvaraRadera
  7. Anna jag fattar inte heller varför hon gör så här :o(
    Ringer hon nu och säger att jag inte får jobbet efter vad hon sa igår lovar jag att skicka en brevbomb!!

    Ahaa ia det ska jag läsa :o)

    Syrran du ska ju alltid vara värst ;o)

    Kram

    SvaraRadera
  8. Ah lovely! Och klart Willy har rätt, det är ju ingen walk of shame om man inte blivit tillfredsställd ;)!!

    SvaraRadera
  9. Hihi fan Mandy där satte du dit mig ;o)

    SvaraRadera
  10. Bara lite... ;-)

    Tja.. man kan väl läsa lite mellan raderna... och.. som *Mandy* skrev... "walk of shame"... ;-)

    Blir riktigt avundsjuk på dig. :-) Det var länge sedan jag fick skämma ut mig på hotell med ett stort leende... ;-)

    SvaraRadera