Related Posts with Thumbnails

torsdag 20 maj 2010

Give me some...

...of these!

Tänk om det var så enkelt... en näve piller för alla behov som behövs fyllas. Vem vet, vi kanske snart är där.

I vilket fall skulle jag behövt en näve med energipiller idag när jag låg och kippa efter andan på toalettgolvet i gallerian. Fick kramper i magen efter vi ätit och det som brukar hjälpa är att gå på toa. Jag trodde jag skulle dö där inne men jag nöjde mig med att svimma. Azita fick komma och låsa upp utifrån och badda mig med iskallt vatten för jag kallsvettades som om man hällt en spann vatten över mig och hon fick hålla upp huvudet på mig så jag inte trillade ihop på golvet.

Jag mådde inte alls bra och kunde helt enkelt inte ta mig ut därifrån. Så fort jag reste mig kramapade magen så jag kunde bara lägga mig på golvet korta stunder för att hämta andan och när jag reste mig igen durade jag av. Så höll jag på i en timme och Azita sprang fram och tillbaka för att titta till mig och samtidigt ha koll på sitt cafe.

Försökte sätta mig en stund hos henne och fick i mig lite the men jag var så slut så jag inte orkade sitta upp. Till slut fick jag gå in och lägga mig på lagret i min gamla butik med benen högt upp och efter en stund kom bästa Magnus och hämtade mig och fick hjälpa mig ut i bilen och köra hem med mig.

Nu mår jag bättre och känner mig piggare. Som sagt en näve med såna där piller skulle jag behöva ta en gång om dagen.
Nu får det bli skärpning. Min kropp skäller på mig nu och ber mig ta mig i kragen och ta hand om mig själv lite bättre.

Jag har lovat den att göra det. Jag lovar...

5 kommentarer:

  1. Det där låter inte alls bra du! dags att börja ta hand om dig själv syrran <3

    SvaraRadera
  2. Skickar en tanke o hoppas det blir bättre, o Bra ,
    o likaså med nya arbetet :-D

    Vänligen, LL

    SvaraRadera
  3. Jag lovar syrran :o)

    Tack och jätte kul med en ny läsare. Du är mer än välkommen :o)

    Massa kramar till er!

    SvaraRadera
  4. Men ojojoj....jag trodde Magnus drev med mig när han sa att du svimmat... Var det maten från java tro? Du måste nog börja äta lite mer och bättre snygging.

    SvaraRadera
  5. Ja jag vet inte vad du bjöd mig på Mattias ;o)

    SvaraRadera