Related Posts with Thumbnails

tisdag 25 maj 2010

Kaffe, hårdkokt ägg och rostat bröd...

...och ett gäng med söta byggjobbare i bordet brevid kan man inte klaga på. Inte ens regnet utanför hotellfönstret kan få mig på dåligt humör.

Sovit som en liten prinsessa och väcktes av min älskling lagom innan klockan ringde. Det här skulle jag absolut kunna vänja mig vid.

Idag blir det samtal med vd:n och jag måste säga att jag gillar henne skarpt. En lika frodig som ambitiös affärskvinna med hundra järn i elden. Hon äger fastigheter, flera olika företag och precis som jag är hon mån om sina naglar och har därför startat en nagelskulptörutbildning. Vilken kvinna! En riktig förebild. Men så lever hon ihop med sina hundar också för tid för en man finns inte.

I min värld finns det alltid tid för en man!

2 kommentarer:

  1. Det lät ju som en helt ok början på dagen det där. ;o)

    Skönt att du verkar trivas bra med nya jobbet! =o) Är verkligen jätteglad för din skull! =o)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det var riktigtmysigt :o)

    Tack så mycket snälla du, och jag hoppas jag kommer fortsätta känna så även när jag kommit igång på riktigt ute på fältet!

    Massa kramar!

    SvaraRadera