Related Posts with Thumbnails

torsdag 27 maj 2010

Hmmm...

Vaknade precis på soffan av att de ringde från jobbet. Förstår inte vad det är med mig men jag är trött som om någon hade slagit mig i huvudet med en slägga. Jag har alltså sovit sen förra inlägget och det betyder att INGETING av det jag skulle göra har blivit gjort.

Fy fan vad skönt när jag börja jobba och få tider att passa och få rutiner att följa för det här gör mig knäpp. Allt känns meningslöst på något sätt men förstår inte riktigt varför. Vet att jag grubblar och tänker för mycket på vissa saker och idag är det lite extra. Just därför ville jag bara vila en stund innan men det blev tydligen flera timmars meningslös sömn istället.

Får väl försöka göra något vettigt av resten av den här dagen...

5 kommentarer:

  1. Se det så här... kan du sova bort flera timmar är det förmodligen precis vad din kropp behöver, alltså är det inte meningslöst =)

    SvaraRadera
  2. Ja du har säkert rätt vännen, men visst känns det trist när man sovit bort nästan en hel dag med fint väder och massa att göra :o(

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det blir ju ofta så. Det kommer en reaktion efteråt, när det börjar ordna upp sig. Tar några dagar, sen går det över... :)

    SvaraRadera
  4. Jo det hade känts bättre om regnet hade öst ner ;-)

    SvaraRadera
  5. Antoinette jag tror du har väldigt rätt. Jag bara väntar på värsta panikångesten också men den hoppas jag håller sig i schack!

    Ja regn hade varit mysigt. Då är det liksom mer legalt att bara slöa!

    Kram på er!

    SvaraRadera