Related Posts with Thumbnails

tisdag 25 maj 2010

Snart hemma igen!

Lämnar Stockholm central 60 kr fattigare och en kaffe och croissant tjockare men vad skulle jag annars fördriva tiden med i en timme?

Tröttheten börjar göra sig påmind och inte för att det varit tröttsamt eller jobbigt på något sätt utan för att jag helt enkelt njöt av mitt hotellrum lite för länge i går kväll.

Dagen har varit ganska lugn och bestått mest av väntan för just nu är det lite kaos på kontoret och alla har häcken full och någonstans skulle de behöva ta hand om mig också fast jag kände nog att det gick liksom inte att suga ut så mycket mer av vistelsen där utan nu är det ute på fältet jag kommer lära mig det mesta.

Skulle få med mig min dator och jobbtelefon hem idag också och de ligger så fint i min väska men använda de kan jag inte ännu till min stora sorg för det strulade med sim-kort både till telefonen och datorn så jag får hålla mina nyfikna fingrar borta några dagar till innan jag kan börja knappa på mina nya leksaker.

På tal om leksaker! Vad tycker ni om snyggingen på bilderna då? Till 99% är det en sån skönhet jag kommer att få och då kan till och med jag tänka mig att köra Volvo. En rejäl bil till oroliga mammas glädje när jag ska ut på vägarna och pappa som älskar automatare kommer säga att det är det bästa man kan ha. Själv är jag glad jag kommer få en bil men nog fanken tycker till och med jag att den är lite cool!


5 kommentarer:

  1. Wow!! Läckert!!

    SvaraRadera
  2. Hihi ja nog är den lite fin allt.

    Men jag få se till att sköta mig annars kanske jag bara får en liten Fiat :o)

    SvaraRadera
  3. Mycket fin. Den där kommer du göra dig bra i ;)

    SvaraRadera
  4. Tror du det Tärningen :o)

    Ja vad är det de säger... fint ska fint ha, hihi!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Fördriva en timme i Stockholm? Du skulle sagt till... ;-) Något borde jag ha kunnat hitta på åt dig.. ;-)


    Fin bil... Själv kan jag inte få ekonomi i en bil... Det är väl en biverkning av att bo och jobba i en stad...

    SvaraRadera