Related Posts with Thumbnails

tisdag 18 maj 2010

Alltså jag vet inte...

...hur jag ska göra riktigt. Har inte svarat honom ännu men grejen är ju den att jag är ju jäkligt nyfiken på den där killen. Vi har ju haft kontakt ganska länge men aldrig fått till någon träff. Nu är han i stan och frågan är om jag ska låta den chansen gå förbi?

Alltså jag vet jag skulle ta time out och det håller jag fast vid. Dels för att jag inte är redo ännu... tydligen, men dels för att HAN verkar vara en liten velpotta. Men en träff har väl ingen dött av, eller jo det finns det ju säkert de som har men jag tror knappast jag kommer dö på kuppen, men en fika då? Eller han kanske kan bjuda på ett glas vin någonstans? Träffas på ett neutralt ställe och sen säga hej och god natt.

Eller???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar