Related Posts with Thumbnails

söndag 9 maj 2010

Ibland behöver man få perspektiv!

Och jag vet inte om det är bra eller dåligt att jag har saker som hänger över mig som gör betydligt mer ont, oroa mig mer och sliter mig i stycken och faktiskt är större problem än bråk om vem som har rätt eller fel eller vem som sårat vem mest och varför.

Vissa saker kommer förfölja mig länge och vissa dagar måste det tas upp till ytan och idag var det dags igen och varje gång vill jag bara försvinna från jordelivet och låta mig själv torka bort tillsammans med tårarna som väller fram i frustration, ilska och sorg över situationen som är som att springa i ett jävla ekorrhjul utan stopp.

Just nu känns alla problem om tjaffs och funderingar om jag är felfri eller inte och vad andra tycker och tänker om mig så futtiga och obetydliga för just nu är det saker av helt andra mått som uppfyller mig med ångest och gråt som aldrig tar slut.

Det är som sagt skönt att få lite perspektiv ibland på saker och ting...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar