Related Posts with Thumbnails

tisdag 18 maj 2010

Fan också...

....att jag är så svag för killar som har härlig röst och som säger snälla saker. När han ringer och säger att han så gärna vill träffa mig men förstår om jag inte vill så önskar jag att jag kunde säga nej bara för att liksom få spela lite svår men jag har ju faktiskt velat träffa honom länge. Han säger han är så ledsen att han inte svarat när jag bad honom skriva och säga hej då för som han sa...

"Jag ville ju inte säga hej då till dig. Jag ville ju träffa dig men det har bara varit så jävla mycket med allt. Så jag förstår om du inte vill träffa mig"

Kunde riktigt höra hur han lägger huvudet på sned och ber med de där blå ögonen. Inte fan kunde jag säga nej.

Så nu ska vi ses senare och dricka ett glas vin.

En liten paus i min time out är nog ingen fara!

5 kommentarer:

  1. Ha en trevlig kväll nu! Jag håller tummarna också för jobbet, men det fattade du nog. Kram

    SvaraRadera
  2. Tack vännen, det kommer behövas, för nu är det nära :o)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Lycka till nu... håller tummarna för dig...
    Jag tillönskar dig en trevlig kväll...


    ... men att du faller så lätt för en trevlig röst? Då måste jag ringa dig någon gång... ;-)

    SvaraRadera
  4. Hihi ja fast nu visste ju jag vad som dolde sig bakom den där rösten ;o)

    SvaraRadera
  5. Äsch.. ingen hemlighet vad som döljer sig bakom min röst heller... fast det är ju så klart ingen brandman... ;-)

    SvaraRadera