Related Posts with Thumbnails

tisdag 11 maj 2010

Inte på humör!

Magistern ringde idag. Han berättade om hans fulltecknade vecka han har framför sig och jag skojade om att vi kan ju ses 2011 om det finns tid då. Inget prat alls om när vi ska ses näst och jag vet inte om jag ska uppehålla mig själv med honom mer. Jag vill verkligen träffa honom, saknar honom tom ibland men att aldrig veta känns meningslöst.

Sen ringde han i kväll igen men jag vet inte riktigt varför. Mest för att tala om att han lyckades bli utloggad från facebookchatten hela tiden. Jaja sen la vi på. Ähh jaha... fattar ingenting.

I lördags ringde min mobil. En kille jag träffade på krogen när mamma var här och hälsade på. Vi pussades lite och hade allmänt trevligt (ja det finns bildbevis här på bloggen) och han fick mitt nr men jag hörde aldrig av honom så jag tänkte inte mer på det. Som sagt, NU ringer han. Han hade tappat nr påstod han. Och nu ringer han stup i ett och jag orkar inte svara. Jag är inte på humör helt enkelt.

Och en kille jag mailat lite med från match.com vill komma till helgen. Men näee, jag är inte på humör.

Jag vill bli på humör men jag måste väl få bort alla störande tankar i mitt huvud först.

Nu ska ja sova...

5 kommentarer:

  1. Ta det i rätt ordning:

    Först bli på humör för ATT träffa kille.

    Inte träffa kille för att FÖRSÖKA bli på humör.

    Den tror jag på :o)

    SvaraRadera
  2. Ja du har helt rätt vännen!

    Men du vet hur det är när man så gärna vill ha någon att mysa med men faktum är ju att jag vill mysa med magistern men börja tröttna på att behöva vänta på "min tur".

    Kram

    SvaraRadera
  3. pff... tycker nog att han bör prioritera lite bättre om han ska vara värd din väntan.

    SvaraRadera
  4. Ja kanske det Tony! Det är bara det att det är såna där saker han tagit på sig som liksom inte är så lätta att ompriotera :o(
    Lite svårt att be honom skita i sitt lag han tränar och alla möten med skolan just nu. Men det är lika trist ändå.

    SvaraRadera
  5. Man kan ju hitta en ersättare som tränare om man värderar kärleken... men vi är alla olika. :P

    SvaraRadera