Related Posts with Thumbnails

torsdag 27 maj 2010

Mysigt!

Det var både mysigt och trevligt att få träffa Jennie igår. Vi hade mycket att prata om och medan vi drack vin och öl avhandlade vi vad som hänt sen sist vi sågs. Hon var allt lite partysugen och ville gå vidare och jag hade gärna följt med henne om jag inte haft vovven med mig. På uteserveringen går det ju bra att ha honom med men på en pub blir det lite svårt. Om de inte kan hänga in honom i garderoben då förstås!

Så det var som sagt en trevlig onsdagkväll. Tyvärr fick vinet mig att bli känslomässig och jag skickade iväg ett sms för att tala om hur jag kände. Ett enda ord till någon som tydligen inte brydde sig mer än att kunna bemöda sig med ett svar ens. Varför förnedrar jag mig själv så när jag vet att ändå ingen bryr sig? Ska inte besvära mer med mina tankar...

Idag blev det en timmes promenad med hunden, god frukost och nu häng i soffan en stund innan jag tar tag i dagens alla sysslor som består av packa Traderapaket, städa lite, kanske nån runda till tvättstugan och kanske, kanske en fika med hockeyspelaren. det är ingen dejt. Jag tror han har tjej faktiskt men det tänker inte hindra mig från att njuta av hans sällskap. Han är helt klart det finaste som går omkring i Gävle just nu. Så titta ska jag, var så säker!

2 kommentarer: