Related Posts with Thumbnails

lördag 29 maj 2010

Känner mig så jävla ensam...

...och det fick mig att skicka iväg ett sms...

"Snälla kan inte du komma och sova sked med mig? Känner mig så ensam"

Vi har aldrig sovit ihop, aldrig gjort något även om jag många gånger fantiserat om det men vi hittade någon form av vänskap istället och han är just nu den enda jag skulle lita på att ha så nära och jag vet att det skulle stanna vid det. Han är finast och jag har skrivit många gånger om honom men skulle det vara så att han kommer så är det bäst att jag inte avslöjar vem det är.

Han skulle höra av sig sen. Vet att han bryr sig om mig och jag skulle behöva hans famn just nu.

Fan vad trött jag är på att känna så här. Finns det inga piller man kan ta så det försvinner?

4 kommentarer:

  1. Ursäkta, men jag tror du stavat fel på bloggnamnet. Det stavas PITYWOMAN

    SvaraRadera
  2. Det är väl en bra idé om du har just en kramkompis. Läste i nån av min frus tidningar att det fanns speciella cuddleparties i New York där singlar just fick krama av sig.

    En hund att krama har du redan. Annars hjälper det mycket tycker jag själv.

    SvaraRadera
  3. Låter som om vi hade det likadant i natt. :(
    Hoppas du känner dig bättre idag.
    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Anonym jag antar att du syftar på mitt smeknamn Pita annars förstår jag inte riktigt!

    Terje det hjälper att krama vovven helt klart men han var ju inte hemma i natt :o(

    Julia det känns inte så värst mycket bättre faktiskt, men det kommer väl!

    Kram på er!

    SvaraRadera