Related Posts with Thumbnails

lördag 29 maj 2010

Vad ska jag göra??

Har inte gjort ett vettigt skit. Somnade ännu en gång på soffan som en jävla klubbad säl. Förstår inte vad det är med mig. Vaknar och kan knappt öppna ögonen och kroppen känns tung som bly. Som tur är har hunden kommit hem så jag var i alla fall tvungen att se till så den stackaren fick komma ut och kissa och då fick jag i alla fall lite ny luft i lungorna.

Men nu då?

Städa??? Känns så där en lördag kväll och M&M ska ut en runda och vill ju ha mig med och världens bästa Jesper messade och undrade också i fall jag inte ville gå ut och dansa med honom.

Så vad ska jag göra? Städa eller hoppa i duschen och försöka bli på lite bättre humör och gå ut bland folk en runda? Eller så är jag kvar hemma och lägger mig tidigt och tar tåget tidigt till Stockholm i morgon där det väntar sällskap och långpromenad med hunden och kvällsmys.

Snacka om att ha beslutsångest!!!

1 kommentar:

  1. Gå med ut en runda, behöver ju inte bli så länge. Skönt att vara med vänner som vet hur man mår. Du vet, det är lättare att lida i tysthet om andra vet om det.
    En dusch, lite smink & fina kläder gör ju att man känner sig lite bättre även om det långt ifrån gör att man mår bra. Men du föstår nog.
    Sen det klart sömnen är viktig för att man inte ska må ännu sämre..men som sagt en liten sväng ut e nog bra.

    Kram

    SvaraRadera