Related Posts with Thumbnails

måndag 3 maj 2010

Fick nyss samtal från rekryteringsfirman...

...och företaget jag var på intervju hos i torsdags har valt att gå vidare med annan kandidat.

Hoppades jag på jobbet?
Ja klart jag gjorde...

Trodde jag att jag skulle få det?
Nej jag vågade inte tro det...

Blev jag ledsen att jag inte fick det?
Klart jag blev...

Jaja... hoppas det går bättre idag då!

Orkar faktiskt inte gå så här längre så du som tyckte jag skulle ta ett städjobb... ja jag får väl börja söka de nu fast jag tror inte de är så mycket lättare att få. Då ska man ju liksom tycka om att städa och jag städar ju knappt hemma som det är just nu och jag brukar inte ljuga på intervjuer så frågan är om de skulle anställa någon som hatar att städa. DAAA!!!

3 kommentarer:

  1. Då håller vi tummarna för jobbet idag.. =)

    SvaraRadera
  2. Klart att vi gör,misströsta inte nu,stå på dig och visa vem du är,glad och positiv tjej med huvudet på skaft,LYCKA;TILL.Rosa.

    SvaraRadera
  3. Jag vill inte vara den som är den, men skulle man bara jobba med sånt man tycker är om att göra, eller som man tycker är kul så skulle ingen jobba som städerska... :P
    Lycka till idag.

    SvaraRadera