Related Posts with Thumbnails

tisdag 1 december 2009

Glory morning!

Så klart att man inte kan sova länge när man väl får. Vet inte varför men jag vaknade nästan med känslan i kroppen man hade när man var lite och man vaknade på julaftons morgon. Kanske för att jag har mycket att se fram emot och att det här är min första lediga och fria dag. En dag som jag kan tillbringa som jag vill men jag kommer att börja den precis som alla andra dagar, med att äta frukost hos Azita. Först ska jag bara i lugn och ro göra mig i ordning och det känns konstigt att kunna fundera över i lugn och ro vad jag ska klä på mig. Annars stressar jag så och sliter till mig det som hänger närmast och som jag inte behöver stryka. Men idag ska jag nog göra mig lite extra fin. Det är ju trots allt en speciell dag i dag!

Arbetsförmedlingen here i come men först frukost hos min älskade vän!


3 kommentarer:

  1. Fan va härligt! När ska vi ta en frulle då...?

    SvaraRadera
  2. Mattias min vän> När du vill darling :o)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Njut av ledigheten så länge du kan. ;) Snart måste du ju träffa mig igen, haha.

    SvaraRadera