Related Posts with Thumbnails

onsdag 16 december 2009

Sista koppen kaffe!

Har precis lärt mig hur många mått kaffebönor det behövs i din bryggare.
Hittar till soprummet.
Lärt mig att det inte finns någonstans att lägga dina skitiga strumpor när jag städar bort tristessen.
Har lärt mig att hitta på ICA där du bor och varit och besökt den enda klädbutik i området som tyvärr är Röda korsets second handbutik.
Min hund har pissat in sitt revir på träden utanför.
Det kanske jag också borde göra men trots att allt känns tryggt och välbekant känner jag mig inte hemma här. Kommer aldrig att göra.
Det sitter allt för mycket i väggarna...

Jag vet bara att om jag är i din famn och blundar...då kan jag känna mig hemma.

Oavsett var vi befinner oss...

Jag dricker min sista kopp kaffe ensam i din soffa för denna gången.
Önskar på något sätt att jag kunde stanna men en annan del av mig behöver bort.

Behöver få längta igen, få hitta tillbaka till den där känslan jag hade innan allt det här.

Jag hoppas den kommer tillbaka...

3 kommentarer:

  1. Vad är det som har hänt? jag får inte ihop det genom att läsa inläggen? har det dykt upp ett lik i garderoben or what?

    kram

    SvaraRadera
  2. Hoppas det ordnar sig mellan er. Välkommen hem till Gävle också.

    SvaraRadera
  3. Smurfan> Nä jag har valt att inte skriva om det av respekt för inblandade. Men jag har hintat lite om det i någon kommentar för någon dag sen.
    Det räcker bra med smutskastningen andra sysslat med i den här historien.

    Kram

    Sebastian> Det är bra mellan oss även om det här har tärt på oss båda.
    Är det meningen så löser vi det här!

    Kram

    SvaraRadera