Related Posts with Thumbnails

lördag 19 december 2009

Älskar du mig?

Trodde aldrig det skulle göra så ont att sakna
Kännas så tomt att utan dig vakna
Vet inte riktigt när allt det här hände
Vet inte riktigt när mina känslor vände
Allt som började som en lek
har helt plötsligt gjort mig rädd för svek
Trodde aldrig jag skulle säga det här till dig
Men jag är så rädd du ska lämna mig

Där du säger du behöver tid
där tar min längtan vid
Har aldrig känt mig så ensam som nu
Det enda jag behöver är du
Varför är du inte här när jag behöver dig
Är det så att du inte längre behöver mig

Har vi kanske kommit varandra lite för nära
Har vi på kort tid blivit för kära
Men var det inte det här vi båda ville ha
Att med någon man tycker om få va
Kan vi inte bara försöka göra allting lätt
Från början kändes ju allt så rätt
Just nu känner jag mig så ensam utan dig
Jag vill ju bara ha dig nära mig
Vill få ha dig här och vara i din trygga famn
Med dig känns det som jag hittat hamn

Du säger att du kommer finns kvar
Varför då denna oro jag har
Jag är ju van vid att ha dig vid min sida
men rädd att vi ifrån varandra börja glida
På grund av saker som har hänt
På grund av känslor vi känt
Har egentligen just nu bara en fråga till dig...

Älskar du mig?


Av Pettiwoman

2 kommentarer:

  1. Vad fint! Precis så har jag kännt med en ny relation sen ca fyra månader... Bitterljuvt!
    Fin blogg!
    Kram Female

    SvaraRadera
  2. Female> Visst är det härligt när det är så där nytt!

    Tack för besöket :o)

    Kram

    SvaraRadera