Related Posts with Thumbnails

onsdag 2 december 2009

Snart...

...får jag somna i din famn igen. Känna dina händer som smeker min rygg och rumpa tills jag nästan somnar och sen få krypa in i din famn där jag känner mig lugn och trygg.
Snart får jag vakna med dig vid min sida. Känna din varma kropp tätt intill mig och se in i dina nyvakna ögon. Få känna hur du vaknat till liv under täcket och vi förenas som bara vi kan.
Snart får jag uppleva det om och om igen.
Vi ska få en hel helg tillsammans.

Längtar...

5 kommentarer:

  1. Längtar också... Snart! :)

    SvaraRadera
  2. Låter som att lucka två i din adventskalender var riktigt fin...

    SvaraRadera
  3. Ååååh precis detta håller jag ju på att längta ihjäl mig efter... Får rycka åt mig någon på gatan och släpa hem för lite gos ;). Enjoy!

    STOR KRAM

    SvaraRadera
  4. INTI> Ja snart är jag hos dig vännen!
    Kram!

    HSJGNAÄSH> Tror att hela min adventskalender kommer vara riktigt bra ;o)

    F&K> Lovar att njuta lite åt dig också :o)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åååh det är ju precis så jag har det =)
    Förstår verkligen att du längtar!!!

    SvaraRadera