Related Posts with Thumbnails

måndag 28 december 2009

Tågresan hem...

...börjar närma sig och samtidigt som det ska bli skönt att få komma hem till Gävle igen är en tio timmars lång tågresa inget jag jublar över direkt. Tio timmar på tåg kan bli jävligt drygt och första biten är buss vilket är ännu tråkigare. Får ladda upp med ett antal tidningar och se till så datorn är fulladdad så jag kan fördriva tiden med att läsa skvaller och blogga.

Har några timmar kvar i hemstaden så jag tänkte försöka hinna med att gå ner till stan och besöka mamma på sitt jobb. Har varit här i en hel vecka med inte satt min fot nere i centrum ännu. Mellandagsrean tillbringade vi ju i en en större grannstad med lite fler butiker att välja på så idag ska jag reka de stackars få butiker som finns här.

Hopp in i duschen nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar