Related Posts with Thumbnails

torsdag 10 december 2009

Tidig julklapp!

I morgon kommer jag att göra något som ska bli så underbart skönt. Jag ska gå på ansiktsbehandling som jag får av min mamma i för tidig julklapp.
Det kommer att bli så skönt att få bli ompysslad och få ansiktet rent och fint nu inför jul och nyår.

Har du inte varit på ansiktsbehandling är det något jag verkligen kan rekomendera. Jag har prövat flera olika varianter och jag är alltid lika nöjd efteråt. Sist jag var och fick en var när mitt ex bjöd mig på en spaweekend när jag fyllde år. Jag fick de allra finaste och lyxigaste behandlingarna de hade och min hy har nog aldrig strålat så som den gjorde då. Det var nog den bästa födelsedagspresent jag fått nånsin.

Jag behöver verkligen den stunden i morgon känner jag. Behöver koppla av och slippa fundera en stund. På de bekymmer jag dras med just nu som sitter som en klump i mitt bröst. Pengar, pengar och åter pengar. Inget kan ge en ångest som det.
Sen finns det andra grubblerier som inte vill släppa men det är saker jag inte själv kan påverka nämnvärt. Saker som andra måste reda upp men jag är rädd jag kommer hamna i kläm ändå och det ger mig ytterliggare magvärk.
Jag måste väl helt enkelt sluta bry mig om vad andra tycker och utgå från mig själv och hur jag själv mår av vissa saker. Folk får ta det hur de vill...

Det ska bli skönt i morgon i alla fall...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar