Related Posts with Thumbnails

måndag 30 november 2009

The End!

Jag är trött som en gris, har ont i hela kroppen men mest värker mina fötter efter att ha fått gå omkring i 10 cm klackar i 14 timmar. Mina ögon svider av allt räknade av små minimini siffror på små minimini produkter i hundratals. Jag är hungrig eftersom jag inte har fått äta sen tolv idag. Men jag är lycklig!! Jag är så fruktansvärt glad trots att det var min sista dag i min gamla butik. Har lämnat över nycklar och visat runt den nya tjejen som ska vara där nu i tre månader innan jag kommer tillbaka och öppnar min nya butik men det känns inte alls sorgligt. Bara bra!

Kommer att somna som ett litet barn och tanken på att jag inte behöver ställa någon klocka för att gå upp i morgon bitti gör mig alldeles till mig. Tänk att jag få sova tills jag vaknar av mig själv.
Herre gud jag tror knappt det är sant men jag är LEDIG!!! I TRE MÅNADER!!!

TJOHOOOO!!!!!

3 kommentarer:

  1. Det är tisdag idag. En tisdag som jag aldrig önskade att skulle komma. Det känns tomt för att min bästa vän som alltid kom med stor leende och tog fram två bitar bröd att jag skulle bre smörgåsar till henne har slutat. Jag är tårögd och det känns en klump i halsen, men jag är glad samtidig för att jag vet att det är tillfällig och hon kommer tillbaka efter tre månader med full av energi. Min petti försök och njut av din ledighet och ladda upp dig till nästa projekt. I miss uuuuuuuu very mach

    SvaraRadera
  2. Åhh min älskade vän du gör mig så glad! Du vet att jag kommer att hälsa på dig varje dag och tiden går så fort så snart är jag tillbaka bredvid dig i gallerian igen!

    Älskar dig så!

    Puss o kram!

    SvaraRadera
  3. Tack Azita för att du bryr dig och tar hand om min slarvfia det värmer i modershjärtat när jag läser dina ord.

    Pitas mamma

    SvaraRadera