Related Posts with Thumbnails

onsdag 16 december 2009

Vargavinter...

...blev det huxflux och helt plötsligt fick jag användning för min pälsmössa.

Gick till affären nyss och på den korta biten hann ansiktet och andra delar av min kropp att frysa till is. Pälsmössan värmer ju huvudet men knappast det jag har under kappan.

Kanske ska inhandla ett par kamelhårstrosor för det var fan vad jag frös om röven!

Nu blir det varmt kaffe och raggsockor på och ett jätteskutt in under filten framför tv:n.

Så var det ju det här med brasan...

3 kommentarer:

  1. Kamelhårstrosor är nog inte så dumt. :)
    Kram

    P

    SvaraRadera
  2. Äntligen lite roliga bilder på Petra herself! Godjul på dig.

    SvaraRadera
  3. P> Ja det kanske inte är så dumt!

    Micke> Hahaha jaså har du saknat det??
    Kram

    SvaraRadera