Related Posts with Thumbnails

fredag 25 december 2009

Juldagen...

...har gått i slöhetens tecken. Har varken orkat eller haft lust till att göra något. Det här är ju en sån där dag när ALLA ska ut och det är väl egentligen det jag också borde göra. Borde vara ute och träffa alla gamla kompisar nu när jag är hemma och hälsar på men jag känner ärligt talat inte det minsta behov av det. För mig är det familjen som är viktigast att hinna med när jag är hemma och i morgon är det mellandagsrea och då ska jag och lillebror dra med mamma på lite shopping så då behöver jag vara pigg och inte dras med någon bakfylla.

Mamma och jag sitter i en varsin ände av soffan och slötittar på tv. Det är skönt att bara få vara hemma här och inte göra någonting. Bara få slappa och ta det lugnt.

I kväll blir det inte mycket gjort. Äta upp julgodiset möjligtvis!

2 kommentarer:

  1. Juldagen är en bra dag för att slappa och göra så lite som möjligt Petra.
    Ha en bra dag imorgon....

    Sköt om dig...

    SvaraRadera
  2. Sebastian> Tack vännen, det ska jag!

    Kram

    SvaraRadera